Stadion S11 ve zlepšeném provedení
Moped Stadion S11 se vyráběl také ve zlepšeném provedení (bez zvláštního označení). Zlepšení spočívalo ve vybavení tachometrem umístěným do držáku na řidítkách a ektrickým 6 V bzučákem. Dálkové a potkávací světlo se u tohoto provedení přepíná na lévé straně řidítek umístěným trojpólovým přepínačem. Přepínač je kombinován s tlačítkem elektrického bzučáku. Standardní boční výfuk je nahrazen prodlouženým výfukem.
Stadion S11 ve zlepšeném provedení s kapotovanými řidítky
Světlomet s parabolou a tachometr je vestavěn do lisovaných kapotovaných řidítek. Moped je vybaven 6 V bzučákem. Dálkové a potkávací světlo se u tohoto provedení přepíná na lévé straně řidítek umístěným trojpólovým přepínačem. Přepínač je kombinován s tlačítkem elektrického bzučáku. Standardní boční výfuk je nahrazen prodlouženým výfukem.
S11 přední odpružená vidlice
Kolo je uloženo na hřídeli v krátkých suvných vahadlech, která jsou upevněna na čepech. Původní odpérováni vahadel je provedeno torzními pryžovými pouzdry, která jsou namáhána krutem. Toto provedení vahadel s pryžovými prstenci se neosvědčilo a výrobce je vyměňoval zdarma za nové. V novém provedení přední vidlice jsou pružícím elementem ocelové šroubovité pružiny s pryžovými dorazy o normální délce 125 mm, které jsou zasunuty v ramenech vidlice. S touto změnou byl také upraven tvar předního blatníku a vzpěry. Více informací
S11 držadla na rámu pro přenášení mopedu
První série tato držadla neměly vůbec, další série měly tato držadla dvě a pozdější série měly pouze jedno držadlo.
S11 stojánek
Původně byl tento moped opatřen jednoramenným pohotovostním stojánkem, od roku 1959 byl tento nahrazen dvouramenným. S úpravou souvisí samozřejmě také úprava rámu. Více informací
S11 rám
Napínací šrouby zadního kola.
S11 výrobní štítek
repliky provedení štítků
Starší mopedy měly štítek ve tvaru znaku s nápisem Stadion, číslo rámu bylo vyraženo na rámu, novější mopedy měly štítek s údaji o roku výroby, čísle rámu a motoru.
S11 palivový kohout
Palivový kohout se závitem M10x1,5 byl nahrazen závitem M10x1.
S11 palivová nádrž
K uchycení nádrže byly použity šrouby M8x20. Od v. č. 2000 je uchycení pomocí třmenu a šroubů M6x25.
Záchyt reakce přední brzdy
Změna od v. č. 3000.
S11 ráfky kol
Duralové fárky byly nahrazeny ocelovými chromovanými ráfky.
S11 brzdové víko
Brzdová víka, brzdové klíče a čelisti - nejprve průměr klíče 8 mm, později 10 mm. Od v. č. 3000 změněn záchyt reakce přední brzdy.
S11 řetěz
.